Logo

HiKam Support USA

  • German
    • German
    • English
    • French
    • Italian
    • Japanese
Willkommen
Anmelden  Registrieren
Start Lösungen

Wie können wir Ihnen heute weiterhelfen?

Neues Support-Ticket
Ticketstatus überprüfen

Email at service.us@hi-kam.com for tech support.

Lösungsstartseite - Articles for HiKam A7 bought before September 2017 - (ARCHIVE) Frequently Asked Questions

Randomly, I am kicked out from the app or I see "offline" when tap play icon on the app Drucken

Geändert am: Mi, 20 Jul, 2016 at 11:23 PM


In most cases this random kick-out or offline is caused by two devices trying to access the same camera by using the same app user name and password. Different app needs to has different HiKam app account.

For details refer to Camera ID, camera Password, User Name and Password, Account ID.


War diese Antwort hilfreich? Ja Nein

Feedback senden
Entschuldigen Sie, dass wir nicht hilfreich sein konnten. Helfen Sie uns, diesen Artikel zu verbessern und geben uns dazu ein Feedback.

Verwandte Artikel

    Start Lösungen